Eerste artikel, minor in Curaçao

Hallo Allemaal

Vandaag heb ik besloten om echt mijn eerste blogbericht te schrijven. Ik vind het moeilijk en ik weet niet hoe ik moet beginnen dus ik begin gewoon met typen.

Ik ga in februari voor vijf maanden naar Curaçao en ik wil in Curaçao zo veel mogelijk bloggen en vloggen, voor mijn ouders, broertje, opa en oma, ooms en tantes, mijn vriend, vrienden en vriendinnen en voor iedereen die geïnteresseerd is in wat ga doen in Curaçao. Hiernaast hou ik deze blog bij voor mijzelf, zodat ik na mijn avontuur terug kan lezen over de mooie (en minder mooie) gebeurtenissen die ik heb mee gemaakt.

In Costa Rica

Voor de mensen die mij niet kennen zal ik mezelf voorstellen. Ik ben Tessa, 20 jaar oud en studeer in Amsterdam. Nederland vind ik een veel te koud land en ik ben gek op reizen naar warme landen. Als ik mijn hobby’s ga beschrijven dan vinden jullie mij meteen op een geitenwollensokken bioloog lijken dus dat zal ik maar niet doen. Ik verhuis voor vijf maanden naar Curaçao omdat ik in Curaçao een minor ga volgen, de minor Internationaal Management en Ondernemen.

Ik vertrek pas in Februari maar toch wil ik al beginnen met bloggen, voor zo’n lange reis is ook een lange voorbereiding noodzakelijk en hier kan ik vast veel over gaan vertellen. Ik zal proberen iedere Maandag een Artikel plaatsen met de gebeurtenissen van de week ervoor.

Groetjes Tessa

Een gedachte over “Eerste artikel, minor in Curaçao

  1. Leuk lief zo’n blog! Kan ik je toch nog een beetje in de gaten houden haha ;P Laat het lekker leerzaam zijn, maar vergeet niet te genieten! Ik zal je momenten goed bijhouden en met veel plezier je berichtjes lezen. Ik ben trots op je en je gaat het zeker goed doen op Curacao. Daar ga ik van uit! Ook zal ik wel eens een lief berichtje voor je neerzetten. xx

    Like

Geef een reactie

