Studie, Stage, Minor

planning

“de minor vergt een lange voorbereidingstijd” Ik dacht dat het wel mee zal vallen maar het valt mij toch best zwaar. Afgelopen week had ik mijn tentamenweek waarin ik twee tentamens moest maken en een presentatie moest houden, hiernaast had ik drie stagedagen en had ik mijn tussentijdse stagebeoordeling (die ik gelukkig heb gehaald). Het is zwaar om te studeren, een stage te lopen en om ook nog eens bezig te zijn met mijn minor.


De minor kent een lange voorbereiding, niet alleen vliegticket en huisvesting moeten geregeld worden, opdrachten zijn ook al een onderdeel van de voorbereiding. Voordat ik naar Curaçao ga moet ik verschillende opdrachten gemaakt en ingeleverd hebben. De eerste opdracht was het schrijven van een Sollicitatie brief en een CV in het Engels! Wat was het lastig om weer in het Engels te schrijven maar ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Door de krappe tijdsplanning die ik had gemaakt voor afgelopen periode had ik een beetje last van tijd te kort. Ik wil niet zeggen dat het komt door last-minute werk, ik wist niet wat ik precies moest doen. Omdat ik niet wist wat ik precies moest doen ben ik begonnen met het doorlezen van het blokboek van mijn minor. Ik zag dat ik veel opdrachten moet inleveren voordat ik naar Curaçao ga. Omdat ik het zo enorm druk heb met mijn studie en mijn periode net is begonnen heb ik besloten om al op tijd te beginnen met het maken van opdrachten van mijn minor.

Ik heb alvast een weekplanner gemaakt waarin ik de meest belangrijke gebeurtenissen in heb gezet. Ik probeer al wat Papiaments te leren zodat ik in Curaçao wat makkelijker kan communiceren.

Als jullie naar mijn schema kijken zal je zien waarover ik volgende keer ga schrijven, De lessen Papiaments!

Tot volgende week (jammer dat ik dat nog niet in het Papiaments kan zeggen…)

Groetjes Tessa

2 gedachtes over “Studie, Stage, Minor

  1. Sollicitatiebrief en een CV in het Engels schrijven dat lijkt me pittig, maar gelukkig bij jou is het gelukt. Ik kan me voorstellen dat je last hebt van tijd te kort als ik lees wat je op de planning hebt staan en allemaal nog moet doen.

    Like

Geef een reactie

