Een geweldige week!

DSC_0020Een mooie foto past bij een geweldige week. Vorige week heb ik al aangegeven dat er wat geweldigs was gebeurd! Ik heb niet alleen mijn huisvesting geregeld in Curaçao , ik heb ook geweldig nieuws over werk in Nederland.
Ik heb een onderkomen in Curaçao! Ik huur een kamer bij de moeder van een studiegenoot, dit is iets wat ik al een tijdje wist. Het geweldige nieuws is dat mijn vriend ook welkom is! Hij is al een poos hard aan het sparen voor een vliegticket omdat hij heen weekje wilt langskomen. Nu hoeft hij niet in een mega duur hotel te verblijven maar kunnen we gewoon samen zijn.

Het gaat goed met het voorbereiden voor Curaçao. Mijn vliegtickets voor Curaçao zijn geboekt. Ik vlieg samen met klasgenoten van de minor met KLM naar Willemstad! In Willemstad wordt ik opgehaald door een nicht van mijn studiegenoot en zij brengt mij dan naar het huis!

Het allerbeste nieuws is nieuws uit Nederland. Ik heb vorige week een baan aangeboden gekregen als biologie leraar! Mijn stageschool had dringend een docent nodig en ze wilden mij graag als leraar voor de klas zien! Ze weten dat het maar voor twee en een halve maand is maar ze hadden geen andere docent die kon invallen! Vanaf donderdag heb ik mijn eigen klassen. Nu moet ik vlug mijn CV aanpassen en naar de docent van de minor sturen zodat mijn toekomstige stage een juiste CV van mij ontvangt!

Tot volgende week!!

Geef een reactie

