Mini reis, slapen in Princess Hotel

Naamloos

Tessa over de Wereld zou niet over de wereld zijn als ik alleen over Curaçao zou schrijven.  Met mijn studentenbudgetje en mijn wil om te reizen en met gebrek aan een auto is het toch best moeilijk om mooie plekken van de wereld te zien. Vroeger ging ik met mijn ouders mee op vakantie zonder te beseffen dat vakantie veel geld kost. Ik ben meerdere keren met mijn ouders binnen Nederland op vakantie geweest. Schoorl was een vaste vakantiebestemming maar we zijn ook meerdere keren naar Laag-Soeren gegaan. Op vakantieveilingen zag ik een veiling waarbij één overnachting geveild werd in een Princess hotel naar keuze.

Er zijn drie Princess hotels in de buurt van Laag-Soeren. Jericho en ik zijn wel aan een vakantie toe dus besloot ik om aan de veiling mee te doen. Ik heb binnen mijn budget twee nachten in een Princess hotel kunnen bemachtigen.

Op 28 december vertrekken Jericho en ik richting Hoenderloo. We droppen onze bagage en zijn van plan om veel te wandelen, te fotograferen, te zwemmen en te vloggen (als oefening en controle van apparatuur voor Curaçao). Op 29 december verplaatsen wij ons naar Beekbergen en op 30 december gaan wij naar het huis van Jericho zijn ouders om te helpen met oud en nieuw voorbereidingen.

Hoenderloo, Princess Hotel Victoria
De foto’s komen van de site van Princess Hotel
receptie_3.jpg
bar_3.jpg
bar_7.jpg
comfortkamer-1e-verdieping_1
binnenzwembad_3

Beekbergen, Hotel de Wipselberg
De foto’s komen van de site van Princess Hotel
landhuis_1
terras_1.jpg
bar_3
lounge_1
comfort-kamer_1
binnenzwembad_1

Princess Hotel
Bij de twee Princess Hotels waar ik naar toe ga zie je een duidelijke stijl terug komen. De foto’s komen van de site van Princess Hotel. Zoals jullie eerder konden lezen ga ik vloggen. Jullie zullen dus een video tegenkomen waarin jullie ook een rondleiding zullen krijgen in het hotel. Ik maak hiernaast veel foto’s. (Super handig een Cameraman/fotograaf als vriend)

Morgen schrijf ik weer over Curaçao!!!!

2 gedachtes over “Mini reis, slapen in Princess Hotel

Geef een reactie

