Foto’s van Jericho Schuyt foto & video

IMG_02342
In de kerstvakantie was ik met mijn vriend drie dagen naar de Veluwe. Hier heb ik de eerste samenwerking met een bedrijf gehad, althans, als ik het zo mag noemen. Jericho is mijn vriend en hij is bezig met zijn opleiding audiovisuele producties. Jericho vroeg of ik het leuk vond dat hij een paar foto’s voor mijn site zou maken. Ja natuurlijk zei ik, en we gingen meteen aan de slag!

IMG_02282
Deze foto is in het begin gemaakt, ik vond het nogal ongemakkelijk, wat je ook goed kan zien!

IMG_02402
Na veel gelachen te hebben omdat ik niet op de foto wilde zag ik een tak op kabouter zit hoogte, omdat ik nogal klein ben met mijn nog geen 1.60m was dit natuurlijk een ideale natuurlijke zit plek voor mij. Ik had de grootste lol die Jericho perfect met de camera vast kon leggen!
DSC_66742.jpg
Deze foto geeft mij wederom goed weer. Ik ben gek op het fotograferen van insecten, kikkers en paddenstoelen. Insecten zijn vaak veel te lastig voor mij om vast te leggen, met kikkers en paddenstoelen ben ik beter. Omdat we zo’n warme winter hebben gehad waren er erg veel paddenstoelen in het bos en ik kon het niet laten om zelf ook een paar foto’s te schieten! Deze krijgen jullie uiteraard binnenkort te zien!

DSC_66822.jpg
Dit is de laatste foto die Jericho van mij heeft geschoten. Een prachtige foto al zeg ik het zelf, een foto waar ik zeer tevreden mee ben.

Ik vind de foto’s echt goed gelukt! Ik ben dol blij met de foto’s die ik heb gekregen. Jericho heeft de eerste drie foto’s geschoten met mijn camera, een Canon 500D de laatste twee foto’s geschoten met zijn Nikon D3200 en de lens Nikon 50 mm F/1.8 (AF-S NIKON)

Jericho Schuyt Foto & Video heeft een eigen Facebook pagina waarin  foto’s en video’s op gepost worden.

Ik ben erg blij met deze foto’s, wat vinden jullie van de foto’s?

Groetjes Tessa

 

 

Geef een reactie

