Verjaardag Cadeaus

curacao

Gisteren vierde ik mijn verjaardag en afscheidsfeestje met familie. Ik wil iedereen die is gekomen echt enorm bedanken! Ik ben echt heel erg verwend en ben echt enorm blij met alles wat ik gehad heb.

Ik heb voornamelijk geld gekregen voor mijn verjaardag zodat ik in Curaçao een beetje rond kan komen. Naast het geld heb ik ook praktische cadeaus gekregen waar ik heel veel aan ga hebben! Niet alle cadeaus staan op de foto omdat een krat bier van de schuur naar mijn slaapkamer tillen en alle pasteitjes uitkotsen veel te veel werk is!

IMG_1349
Hier kan je een overzicht zien van de cadeaus die ik heb gehad, ik heb kaarten gehad met lieve berichten en heel veel lekker eten, biologie spulletjes en curaçao benodigdheden.

curacao

 

Mijn moeder had met mijn tante Chantal geregeld dat zij twee heerlijke taarten zou maken. Mijn tante wist niet of ze genoeg taart had gemaakt en had mij daarom nog een mega voorraad zelfgemaakte Curaçao cakejes gegeven! Tante Chantal had genoeg taart gemaakt (we hadden aan het einde van de avond zelfs nog taart over) Dus waren de cakejes nog onaangebroken. Tante Chantal, de cakejes heb ik gisteren geproefd en ze zijn verrukkelijk!

IMG_1376.JPGDe cakejes waren niet het enige eten wat ik heb gehad. Mijn lieve schoonmoeder heeft de hele dag in de keuken gestaan om heerlijke pasteitjes voor mij te maken! Ik heb een hele berg pasteitjes gekregen en ze waren echt heerlijk! De pasteitjes heb ik tijdens mijn verjaardag uitgedeeld en iedereen vond ze goddelijk!

IMG_1329
Een weken terug ging ik met mijn vriend een dagje naar Zaandam. Ik kwam dit 4D model tegen en ik vond hem geweldig! Mijn vriend heeft dit onthouden en heeft het model voor mij gekocht samen met de DVD Holland natuur in de delta. Voor de mensen die mij niet zo goed kennen, ik doe de opleiding tot biologie docent en ik werk dit schooljaar ook als biologie docent. Ik vind het leuk om allemaal les materiaal te verzamelen zodat ik altijd een creatieve les kan geven. Ik ben echt helemaal gek op biologie!

IMG_1384Ik vroeg voor mijn verjaardag de Rituals gezicht zonnebrand omdat ik dit een hele prettige zonnebrand vind. Hij smeert makkelijk uit, ruikt lekker, kleeft niet, ik krijg er geen pukkels van en hij doet zijn werk erg goed!
Ik heb deze zonnebrand gehad en daar ben ik erg blij mee. Ik had niet verwacht dat ik er nog een grote fles zonnebrand bij zou krijgen voor mijn lichaam! Dit ga ik echt nodig hebben bij mijn stage, want ik weet al waar ik stage ga lopen! Maar daar vertel ik een andere keer over.

Deze cadeaus zijn ook echt erg handig! Met de cadeaubon kan ik after bite en deet halen en de spiegel neem ik mee naar Curaçao, handig voor in mijn slaapkamer want ik heb geen idee of ik daar een spiegel heb. Dan kan ik af en toe toch nog make-up op doen.

tessa.png
Van Opa Ben heb ik deze zonnebril gekregen. Deze heeft hij ongeveer dertig jaar terug voor zijn vrouw gekocht. Zijn vrouw is helaas vorig jaar overleden. Deze zonnebril betekent veel voor mijn opa maar hij lag te verstoffen bij hem thuis, niemand droeg de bril. Hij vond de bril echt wat voor mij, en ik vind de bril echt geweldig! Ik hou niet van grote zonnebrillen en zonnebrillen met kleinere glazen zijn amper te vinden. Ik ben echt enorm blij met deze prachtige zonnebril!

labello.png

Van mijn opa en oma heb ik naast nog wat andere cadeau’s deze labello gehad voor in het vliegtuig. Vroeger ging wel eens met mijn ouders, broertje en opa en oma op vakantie. In het vliegtuig wilde ik altijd naast mijn oma zitten omdat ik echt gek op haar ben. Ze nam altijd fruitella snoepjes mee en een labello. Door de droge lucht in het vliegtuig krijg ik altijd velletjes op mijn lippen, met deze labello heb ik veel minder last van velletjes.

 

Ik ben blij met alle cadeaus die ik heb gehad Ik heb naast cadeaus vooral veel geld gehad. Ik wil iedereen die is gekomen echt enorm erg bedankten! Ik heb een geweldige verjaardag gehad. Ik zie jullie weer als ik terug kom uit Curaçao!

 

Groetjes Tessa

 

 

 

Een gedachte over “Verjaardag Cadeaus

Geef een reactie

