Deel 1 Foto’s Veluwe

DSC_67002In de kerstvakantie ben ik samen met mijn vriend drie dagen naar de Veluwe gegaan. Wij hebben hier veel foto’s gemaakt. Op dag 1 heb ik niet zo heel veel foto’s gemaakt. Het zijn er maar drie waarvan twee foto’s wel echt tof geworden zijn. Vandaag kunnen jullie de foto’s van dag 1 bekijken. Volgende keer zijn de foto’s van dag 2 te zien!

IMG_01932Ik had geen idee waarom, maar ik moest een foto van deze brug maken. Op de brug was het steeds erg druk maar ik wilde per se een foto van een lege brug. Deze brug spreekt mij aan omdat ik de overkapping op de zijkanten van de uiteinden van de brug erg leuk vind. Ik vind het echt een apart effect geven, het ziet er zo gezellig uit! Ik moest lang wachten tot ik een foto van de lege brug kon maken. Er reed niemand over de brug, pas toen ik mijn camera uit mijn tas te voorschijn had getoverd reden er steeds mensen op de brug. Gelukkig heb ik toch nog de foto kunnen schieten die ik wilde maken!

IMG_67072Nu al weer de laatste foto van dag 1, op dag 2 en drie zal je veel meer foto’s zien! Helaas kwamen wij op dag 1 pas laat aan en was het al snel erg donker. Ik heb gelukkig op tijd deze foto kunnen maken. Het is midden in de winter maar op de foto lijkt het wel lente. Zien jullie trouwens dat een spin hier is geweest? Ik vind dat een klein maar geweldig detail!

Bij dag 2 en 3 zullen jullie vooral schimmelfoto’s zien, omdat ik helemaal gek ben op paddenstoelen!

Een gedachte over “Deel 1 Foto’s Veluwe

Geef een reactie

