Eindelijk bericht uit Curaçao

Vandaag is het eindelijk zo ver, ik heb een computer met internet!
Een blog schrijven op mijn telefoon is niet zo makkelijk als gedacht en thuis heb ik geen wifi dus heb ik nog geen blog kunnen schrijven.

Nu is het moment dat ik eindelijk blogs kan schrijven en ze thuis online kan gooien. Ik heb 5 GB internet gekocht om te kunnen bellen via Skype met mijn familie en vrienden. Op wordpress kan ik een artikel schrijven en meteen online zetten of later online zetten. Nu kan ik met mijn telefoon wel de artikelen online zetten.

Ik was van plan een sort dagboek te maken en iedere dag een artikel te posten. Ik ga dit nog steeds doen maar de eerste dagen sla ik over. Zaterdag vertel ik nog wel over de Karnaval die ik hier mee gemaakt heb. Ik heb veel foto’s gemaakt en deze zal ik ook in het artikel zetten.

Ik geniet hier heel erg in Curaçao en jullie kunnen nu eindelijk veel van mijn horen.

Morgen schrijf ik een blog over mijn eerste werkdag.

Groetjes uit Curaçao

Geef een reactie

