15 februari 2016, Eindelijk iets anders dan vakantie

IMG_20160206_191021
De eerste stagedag/ werkdag is aangebroken. Ik ga voor het eerst naar Carmabi. Vandaag maak ik kennis met mijn stagebegeleider en ga ik voor het eerst met de bus


Ik had afgesproken met mijn begeleider dat ik om half 9 bij Carmabi voor de deur zou staan. Afgelopen vrijdag kreeg ik echter te horen dat ik pas om half 2 een gesprek had met mijn begeleider. Mijn docent van het UDC wilde graag mee, zij haalde mij op om 1 uur en wij gingen samen richting het UDC. Gelukkig had ik genoeg tijd om nog even te douchen en rustig mijn tas in te pakken.

12698459_1685194281760018_4351204117534930884_o.jpg
Carmabi is een stuk kleiner dan ik had verwacht, ik vind het echt leuk dat ik op een klein kantoor werk. Mijn stagebegeleider is een hele lieve vrouw. Ik kan het goed met haar vinden. Ik ben blij dat ik voor de stage bij Carmabi heb gekozen want ik heb hier echt het gevoel dat ik er toe doe. Wat ik precies ga doen is nog een beetje onbekend, ik weet wel dat ze heel blij met mij zijn en dat de meeste vrouwen hier Tessa heten. (Er is net 1 Tessa weg en er loopt nog ergens een Tessa rond.)

12747922_1685193888426724_8365618940042117454_o.jpg
Ik ben erg tevreden over mijn stage toch dacht ik de hele tijd aan de terugrijs naar huis. Ik was nog niet in mijn eentje met de bus gegaan en vandaag zou de eerste dag zijn. Toen ik vanuit het kantoor naar buiten liep keek ik uit op het prachtige strand, ik liep er langs en wilde naar boven, naar de bushalte, lopen. Een lieve collega bracht mij naar de bushalte.
De bus naar Otrobanda was goed te pakken.

12747257_1685194278426685_8663888857005879771_o.jpg
Bij Otrabanda moest ik de pondjesbrug oversteken. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan want de brug was open! Ik las op het bord dat bij een oranje vlag de brug binnen 10 minuten weer op zijn plaats zou liggen en bij een blauwe vlag kon het 40 minuten duren. In de verte zag ik een groot schip. Ik zocht naar een vlag en zag dat de blauwe vlag hing. Iedereen liep naar links dus volgde ik de menigte. Links van de brug was een Ferry die mensen naar de overkant bracht. Met de Ferry ben ik naar de overkant gegaan en toen moest ik nog zoeken naar de bushalte… Na honderd mensen de weg gevraagd te hebben, kwam ik er achter dat ik steeds langs de bushalte liep. Toen ik de bushalte eindelijk had gevonden werd ik door de bus binnen 10 minuten thuis afgezet.

Ik had gegeten en ben na een half uurtje simsen naar bed gegaan. Morgen ga ik naar het Savonet museum en ik wilde daar graag fit voor zijn.

 

 

 

 

Geef een reactie

