IMG_0077

Het duurde een poos, maar vandaag weer een verhaaltje op mijn blog!
Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste tentamen, management. Management is echt niet mijn vak dus ik heb alleen maar geleerd zodat ik het vak zou halen. Vandaag moest ik een presentatie geven die te maken heeft met het vak marketing. 
Geen nieuws is goed nieuws en dat is in mijn geval ook waar. Mijn tentamen heb ik gehaald met een prachtige 6! Oké het had veel beter gekund maar jeetje wat is management een oer saai vak! Ik ben zo erg blij dat ik management gehaald heb omdat ik nu lekker vrij ben tijdens de herkansing volgende week! Mijn presentatie is ook goed gegaan, ik heb goede feedback  gekregen waar ik echt wat mee kan.

Het is over een paar uur voor mij al weer weekend! Ik hoop dat aankomend weekend echt net zo’n tof weekend word als afgelopen weekend! Afgelopen weekend was het pasen en daardoor had ik een weekend van 4 dagen. Op de laatste vrije dag mocht ik een geweldig oogstfeest mee maken! Op mijn blog komen binnenkort ook veel foto’s van het oogstfeest.

Blijf dus mijn blog volgen zodat je snel de foto’s ziet!

Groetjes Tessa

 

 

 

 

Geef een reactie

