Ik mis dieren

Als je lang in het buitenland bent, dan mis je veel dingen. Ik mis mijn familie en mijn vrienden maar ook het eten dat mijn moeder maakt en ik mis zelfs de kou. Dit gemis heeft twee voordelen, ik waardeer meer wat ik heb en het bracht mij tot het idee om dit te schrijven. Drie weken lang komt er op de woensdag ik mis uit. Hierbij vertel ik per thema wat ik mis. Vandaag kan je lezen over de dieren die ik mis.Ik mis mijn ouders
Gelukkig zie ik ze binnenkort!
Ik mis mijn broertje
Wij hadden vroeger vaak ruzie maar de afgelopen maanden waren wij echt twee handen op één buik. Het is voor mij erg moeilijk om mijn broertje niet meer te zien en zo weinig te spreken. Ik zeg het niet vaak Timo, maar ik hou van jou 🙂
Ik mis mijn opa en oma
Als ik op vakantie ben moet ik altijd aan mijn opa en oma denken. Gelukkig kan ik ze in de zomervakantie opzoeken in Schoorl als mijn vriend en ik gaan Camperen. Niks is zeker maar als het zo ver is krijgen jullie dat als eerste te horen want over omgeving schoorl is ook veel te schrijven.
Ik mis mijn vriend
Jericho en ik spreken elkaar dagelijks en daarom is het zo raar dat ik hem al twee maanden niet heb gezien. Wij hebben zo veel contact en daarom voelt het gelukkig wel alsof hij heel dichtbij mij is.
Ik mis mijn schoonouders
Ik heb twee hele lieve schoonouders. Ik ben altijd welkom bij hun thuis en ik vind het altijd leuk om naar ze toe te gaan. Ik heb echt zo veel geluk dat ik zulke lieve schoonouders heb ❤
Ik mis de vrienden van mijn vriend
Ik mis de vrienden van mijn vriend. Naast toffe schoonouders heeft mijn vriend ook toffe vrienden! Het liefst zit ik ieder weekend met zijn vrienden aan de bar biertjes te drinken! Gelukkig vind mijn vriend dat echt niet erg!
Ik mis mijn katten
Mijn twee  grootste vrienden zijn mijn twee lieve poezenbeesten. Ze slapen iedere avond naast mij en dat mis ik nu zo erg!
Ik mis mijn vissen
Als ik in mijn kamer huiswerk aan het maken was stond naast mij mijn aquarium, niks is leukere studieafwijkend gedrag dan naar mijn lieve visjes Omit en Kala kijken.
Ik mis mijn klas
Ik mis mijn leuke klas in Nederland! Ik heb het zo erg naar mijn zin tijdens mijn opleiding tot leraar biologie dat ik mijn lieve klasgenoten mis!
In het speciaal mis ik Anika
Ik ben vlak nadat haar moeder overleden is weg gegaan en ik voel mij daar altijd nog zo schuldig om. Lieve anika, als je dit leest, ik denk aan jou!
Ik mis mijn lieve leerlingen (en ook de minder lieve leerlingen)
Les geven is echt mijn passie maar wat ik nog mooier vind naast het les geven is de band die ik met mijn leerlingen opbouw. Ik wil er voor mijn leerlingen zijn en dat betekent dat als ik er niet voor ze kan zijn dat ik dat niet leuk vind. Ik mis zelfs mijn minder lieve leerlingen want diep van binnen hebben ze allemaal een groot hart!
Zoals leerling m zei: “Mevrouw ik mocht u  nooit omdat u zo streng bent, maar ik ga u toch wel missen want u was wel goed streng”
Ik mis mijn lieve vrienden en vriendinnen
Ik zie mijn vrienden niet heel vaak maar ik mis jullie wel. Ik baal dat ik niet mee kan feesten als jullie weer eens een feestje organiseren. Gelukkig whatsappen wij veel 🙂
Ik mis  Annemieke en Nicolette
Ja jullie horen ook bij mijn vrienden maar ik kan jullie nu niet whatsappen! 😦 En daardoor mis ik jullie nog iets meer!
Ik mis mijn judoleraar
Vanaf mijn vierde judo ik minimaal één keer in de week. Vanaf mijn zevende judo ik bij een andere vereniging. Bij deze vereniging judo ik nog steeds. Al veertien jaar lang judo ik bij dezelfde judoleraar. Er zijn zelfs maanden geweest dat ik hem vier keer per week zag! Ik mis mijn judoleraar dus ook best wel erg!

Ik mis heel veel mensen ❤ en gelukkig zie ik jullie over drie maanden weer!

4 gedachtes over “Ik mis dieren

  1. Wij missen jou ook hoor mop.
    En Kimberly mist je ook die vraagt best wel veel naar jou. Wanneer zie ik juf Tessa weer en wanneer mag ik weer een keer naar juf Tessa toe?
    Hou je taai mop 😘 💋 💋 💋

    Like

  2. Tessa, we genieten elke keer weer van je verhalen en kijken dan weer naar de volgende uit.
    Blijf schrijven en vooral genieten. Liefs Lidy en Henk,xxx

    Like

Geef een reactie

