Deel 2 Foto’s oogstfeest

IMG_0198
7 uur in de ochtend werd ik wakker gemaakt door de lieve man op deze foto. Zijn kleding lag bij mij thuis en de vrouw met wie ik samen woon werd niet wakker. Er werd keihard op mijn raam geklopt zodat ik wakker zou worden en de deur open zou doen zodat hij zijn kleding op tijd zou hebben voor het feest. Vandaag deel twee van de foto’s. Net als vorige keer zijn tips welkom!


IMG_0201.jpg
IMG_0269.jpg
IMG_0280.jpg
IMG_0281.jpg
IMG_0301.jpg
IMG_0322.jpg
IMG_0341.jpg
IMG_0365.jpg
IMG_0416.jpg
Dit waren de mooiste foto’s van het oogstfeest.

2 gedachtes over “Deel 2 Foto’s oogstfeest

Geef een reactie

