Banana Boat Protective Sprai Oil 15%

IMG_0322.jpg
Al mijn hele leven hou ik heel erg veel van zonnebrandcrème. Toen ik een klein meisje was werd ik altijd erg snel bruin, ik zweerde bij zonnebrand want zonnebrand moest de reden zijn dat ik bruin werd. Tegenwoordig weet ik veel meer over zonnebrand dan vroeger en weet ik ook dat ik het erg belangrijk is om te smeren. Mijn zonnebrand verslaving heb ik nog steeds al ben ik nu heel erg fan van oliën, genoeg reden om een lekkere zonne olie te kopen.

de geur:
De geur van een zonnebrand vind ik niet zo heel belangrijk. Nadat ik jaren geleden de zonenbrand had gebruikt die bij het luchtje SUN hoort hebben geuren mij altijd teleurgesteld. De geur van deze zonnebrand is erg zoet, de geur vind ik passen bij de naam van de zonnebrand omdat de geur mij doet denken aan een bananen limonade die ik laatst heb gekocht.  De geur van de zonnebrand blijft ongeveer drie uur hangen zelfs nadat ik heb gezwommen ruik ik de geur nog. De geur vind ik best lekker maar soms wel een beetje overheersend.

smeerbaarheid:
De smeerbaarheid van deze zonnebrand vind ik goed. De zonenbrand kan je dun insmeren waardoor de zonnebrand snel intrekt. Bij een dikke laag zonnebrand trekt de olie niet in en blijft er helaas een kleverige laag achter.

IMG_0323
Ingrediënten:
Ïk weet niet welke ingrediënten goed zijn en welke ingrediënten slecht zijn daarom voeg ik een foto van de ingrediëntenlijst toe. Hiernaast staan er ook een paar waarschuwingen op de foto.

Waterproof:
Na het zwemmen merk ik goed dat er een olie op mijn lichaam zit door de reactie van het water met mijn huid. Naar mijn idee is de zonnebrand daarom ook waterproof.

Werking:
Als ik mij regelmatig insmeer verbrand ik niet met deze zonnebrand terwijl ik wel zou verbranden als ik mij niet insmeer. Ik verbrand niet snel en heb daarom voor een factor 15 gekozen. Als je snel verbrand zal factor 15 geen goede factor zijn.

Conclusie:
Deze zonnebrand doet naar mijn idee zijn werking. Het nadeel van de zonnebrand is dat wanneer je iets te veel gebruikt een kleverige laag op je lichaam hebt zitten.

 

Geef een reactie

