Foto’s maken bij Grote Knip

IMG_0460-2
Grote Knip is een geweldige plek om foto’s te maken. Door het mooie uitzicht naar rotsen en naar een helderblauwe zee kan je hier de ideale vakantiefoto’s maken.
Het leuke van Grote Knip is dat je om het strand te bereiken om laag moet, bovenaan de trap kan je mooie foto’s maken. Die ik jullie zal tonen, je kan namelijk over een hekje klimmen (of je loopt gewoon langs het hekje) zodat je echt geweldige foto’s kan maken!
Vandaag wil ik een paar voorbeeld foto’s aan jullie laten zien. Bij het maken van de foto’s hebben wij heel voorzichtig gedaan en als ik was uitgegleden had ik dit niet met jullie kunnen delen.  Het is dus belangrijk dat je voorzichtig doet als je dezelfde soort foto’s wilt maken.

IMG_0464

IMG_0467

IMG_0462.jpg

zoals je op de foto’s kan zien kan je best leuke foto’s maken bij Grote Knip. Ik hoop dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen.

Geef een reactie

