Koningsdag

Afgelopen week baalde ik zo erg, koningsdag kwam er aan en ik zou niet in Nederland zijn. Ik ga ieder jaar rond een uur of vijf in de ochtend richting Amsterdam om daar te genieten van een van de moosite dagen van het jaar maar aankomende koningsdag is dat anders, ik ga voor het eerst niet naar Amsterdam en het voelt raar. Hoe vier ik koningsdag in Curaçao? Jericho is nu ook in Curaçao en het word ons eerste koningsdag samen. Ik heb er super veel zin in!

Vandaag begint mijn koningsdag, Als een echte Nederlander vier ik om 0.00 Nederlandse tijd het begin van koningsdag met een heerlijke barbeque samen met Marelva, Jericho, Anaife en mijn buurvrouw. Na de barbeque en veel biertjes ga ik een film kijken en op tijd naar bed want morgen wil ik om een uur of 7 al in Otrobanda zijn.

In otrobanda en punda zijn mensen die spullen verkopen net als in Nederland. Ik ben zo blij dat op Curaçao deze geweldige feestdag gevierd word! Ik ga lekker langs de kraampjes kijken of er spullen te koop zijn. In de middag zijn Jericho en ik van plan om even te gaan slapen zodat wij in de avond lekker kunnen feesten! Ik heb nog geen idee waar wij gaan feesten.
Omdat het morgen feest is kan ik niks online zetten. vrijdag komt er weer een leuk bericht op mijn blog online.

Geef een reactie

