Mijn tentamen papiamentu & immigratie

Afgelopen vrijdag had ik mijn Papiamentu tentamen en ik had echt verwacht dat ik af zou gaan. Sorry lieve leerlingen die dit lezen, jullie juf doet niet altijd haar best op school zoals ik dat wel van jullie verwacht. Ik probeer mijzelf altijd goed voor te bereiden voor mijn tentames hier in Curaçao zodat ik vrije uren heb als de herkansingen gepland zijn. Vrijdag twijfelde ik om naar school te gaan, ik kon mijzelf ook ziek melden en toch een vrije dag nemen, ik heb mijzelf echt nooit ziek gemeld voor een tentamen, zelfs niet als ik ziek was!
Ik besloot toch te gaan en heb een leuke schooldag gehad totdat mijn tentamen dichterbij kwam.

Mijn tentamen Papiamentu was mondeling en ik was dood zenuwachtig. Om half één zou ik mijn tentamen hebben maar rond kwart voor twee mocht ik het lokaal in om te beginnen met mijn mondeling. De hele dag had ik zenuwen en de zenuwen waren voor niks. Ik heb het tentamen Papiamentu gehaald met een prachige acht en een half! Afgerond heb ik dus gewoon een 9 gehaald voor mijn tentamen!

Vandaag heb een drukke dag. Om 8 uur ben ik op mijn stage en rond half 3 ga ik richting punda om naar de immigratie te gaan. Vandaag komen eindelijk mijn papieren in orde waardoor ik aankomende vrijdag geen problemen krijg. Aankomende vrijdag ga ik namelijk iets tofs doen maar daar vertel ik morgen over!

Geef een reactie

