Een uurtje naar Leeuwarden

bonaire.png
Mijn lieve vriend Jericho studeert in Friesland en daarom woont hij in Leeuwarden. Twee weken terug heft hij het vliegtuig gepakt om mij op te zoeken. Aankomende vrijdag gaan wij samen naar Leeuwarden toe, een Leeuwarden die een stuk warmer is dan de Leeuwarden in Nederland. Wij gaan samen een weekendje naar Bonaire!

Jericho en ik gaan naar Bonaire omdat wij nu toch al in de buurt zijn. Ik zit nu wel op Curaçao maar echt vakantie kan ik het niet noemen. Ik wilde een weekendje op vakantie naar het buitenland maar ik wist niet waar naartoe. Insel Air is een vliegtuigmaatschappij die twee maanden geleden geode last-minute aanbiedingen had. Ik keek naar het goedkoopste vliegticket en die was naar Bonaire! De keus was snel gemaakt toen ik zag dat er een leuk hotel in Bonaire was. Ik vond de tickets een leuk cadeautje voor Jericho maar helaas kon je alleen met credit card betalen en die heb ik niet. Mijn schoonvaer heft mij geholpen en hij heft de tickets betaalt.
Toen ik de tickets betaalt had zat het vliegtuig vol!

In Bonaire verblijven wij in een hotel in Kralendijk. Als Jericho en ik bij het hotel zijn gaan wij foto’s maken en schrijf ik ook wat over het hotel zodat jullie kunnen beslissen of voor jullie het hotel eventueel ook leuk is om te bezoeken.

Ik heb echt enorm veel zin in het weekendje weg, helaas is Jericho hier nog maar één week en dan moet hij weer naar huis 😦

 

Geef een reactie

