Bonaire #1, vliegen naar bonaire

IMG_0215
Als eerste, mijn excuus omdat ik een tijd niks van mij heb laten horen. Vanaf nu toch echt weer iedere dag een update op mijn blog 🙂 Vandaag eindelijk mijn verhaal over Bonaire, althans, dag 1 van Bonaire.

Om 14.10 vertrok het vliegtuig  van InselAir naar Bonaire, drie uur van te voren moet er worden ingechecked dus Jericho en ik gingen ruim op tijd naar het vliegveld. Om 11.00 waren wij op het vliegveld, mooi op tijd dachten wij. Toen wij wilde inchecken kregen wij te horen dat wij over iets meer dan een uur terug moesten komen want wij konden nog niet inchecken. Tja dan maar even bij Wendy’s eten wat een straf! om 12.30 konden wij inchecken.

Na de douane bij HATO hebben wij rondgekeken en heb ik een prachtig make-up palette gekocht. Hierna besloten wij wat te eten bij het sport-café, jeetje wat een teleurstelling. Ik had mij zo verheugd op een broodje kroket, krijg ik een broodje die al een lange tijd onder een warmhoud lamp heft gelegen. Soms vind ik het niet erg om veel te betalen voor mijn eten, maar wel als ik een zachte kroket krijg in een droog broodje…. Gelukkig had ik al te veel gegeten bij Wendy’s haha.

Jericho en ik begonnen ons te vervelen dus gingen wij lekker een potje Pesten. Wij hadden Curacao speelkaarten gekocht en gingen lekker aan de slag totdat het 20 minuten voor tijd was om te boarden. Ik ging snel naar de wc, althans snel, een toilet gebouw was dicht en bij de andere stond een mega lange rij. 10 minuten voor boarden kon ik eindelijk naar de wc kwam er een laatste oproep voor mij dat ik echt moest boarden. Ik keek op de klok, ja echt boarden begint pas over 10 minuten… Wij waren gelukkig nog op tijd om te boarden, waarna wij tien minuten moesten wachten voordat wij richting het vliegtuig konden lopen, gelukig geen probleem.

De vlucht zelf was geweldig, voor mijn gevoel zaten wij maar vijf minuten in het vliegtuig, in totaal hebben wij twintig minuten in het vliegtuig gezeten. Ik heb de vlucht als prettig ervaren, het vliegtuig was wel erg klein, zelfs ik had last van weinig beenruimte (160 cm) maar voor deze 20 minuten was dit geen probleem.

13227702_1727703144175798_8114549718470411896_o.jpg
In Bonaire kregen wij vrijwel meteen onze koffer, liepen wij Flamingo airport uit en konden wij meteen in een taxi stappen. Een vriendelijke man bracht ons naar het hotel, Caribbean Club Bonaire. De aankomst bij het hotel was ook goed geregeld, wij kregen meteen een sleutel en een excuus dat er nog niet genoeg handdoeken waren, die zouden gebracht worden als de handdoeken schoon waren. De handdoeken kregen wij ook binnen een half uur. Het eerste wat ik deed was eventjes een uurtje slapen in de airco en daarna gingen wij uit eten bij het restaurant dat bij het hotel hoort.

Dag 1 was een geweldige dag!

 

Geef een reactie

