Bonaire dag 2, scooters huren en rondscheuren

Eindelijk kan ik weer mijn blog bijwerken, ik baalde zo erg ik had thuis geen wifi maar nu ben ik verhuisd en heb ik in mijn kamer gewoon internet! Eindelijk kan ik weer op mijn blog schrijven en daar ben ik enorm blij mee! Jullie hebben nog bonaireverhalen van mij tegoed dus hier komen ze! De tweede dag in Bonaire was ik vergeten om mijn Camera mee te nemen, morgen bij dag drie komen er dus wel veel foto’s bij mijn bericht.

IMG_0298Jericho en Ik waren erg moe maar wij moesten helaas vroeg opstaan want wij zouden door Scooters Bonaire opgehaald worden om een scooter te huren. Om negen uur werden wij met een busje opgehaald door een medewerker van Scooters Bonaire. Bij Scooters Bonaire verliep alles vlekkeloos, wij kregen een geweldige scooter met een klein beetje schade, de schade werd genoteerd, de borg werd gehaald en betaalt en Jericho en ik reden terug naar het hotel.

Jericho en ik reden eerst naar een mini supermarkt en deden wat boodschappen, wij hadden erg veel honger omdat wij in de ochtend niet konden ontbijten. Wij gingen naar huis en lekker ontbijten. Hierna wilden wij een uurtje rondrijden met de scooter om daarna foto’s te maken van de mooie plekken die wij hadden gezien. Wij reden vanuit ons hotel naar rechts en na ruim vijf uur kwamen wij terug bij het hotel. Vijf uur in de zon en wij waren dood moe. Bonaire is echt prachtig en Jericho en ik baalde beiden ook echt dat wij geen Camera mee hadden.

IMG_0246
Na een kort middagdutje liepen wij door de tuin van het hotel en zagen wij meerdere kolibries, ik ben gek op deze vogels! Vandaag is het de eerste keer dat ik de vogel een beetje scherp op de camera heb kunnen vastleggen!

De laatste uren van de dag hebben Jericho en ik vooral aan het zwembad gelegen. In de avond hebben wij lekker gekookt en na het eten zijn wij terug naar het Zwembad gegaan om in de avond nog lekker te zwemmen. Na het zwemmen lagen wij in bed en door de koude airco zijn wij binnen een paar minuten in slaap gevallen, heerlijk in de kou na de hele dag in de volle zon

 

Geef een reactie

