Bonaire dag 3, Chillen in Jibe City

IMG_0259

Wat gaat de tijd in Bonaire snel! Er is nog zo veel te doen en daarom ging de wekker weer lekker vroeg. Om acht uur heeft Jericho Pannenkoeken gemaakt en kreeg ik een heerlijk ontbijt op bed! Na het eten maakten wij plannen voor vandaag, wij wilden lekker even op het strand liggen. Op het strand kwamen wij er achter dat een dagje strand niks voor ons was, wij besloten weer rond te gaan rijden met de Scooter. Onderweg naar het strand kwamen wij deze geit tegen 🙂

IMG_0266
Bonaire is prachtig en ik was weer zo stom om mijn Camera te vergeten. Wij hebben een hele lange weg gereden langs de zoutpannen! Wat waren de witte en roze zoutpiramides geweldig! Tijdens het rijden heb ik een Flamingo en een pelikaan gespot. Wij zijn ook langs wat slavenhuisjes gereden. Uiteindelijk kwamen wij bij het punt aan van de foto, dit was na een lange tijd het eerste wat wij zagen wat niks te maken had met zoutpannen!
Het water wat wij bij ons hadden was op en Jericho en ik kregen dorst. Gelukkig kwamen wij aan bij Jibe City, ik dacht dat dit een stad was maar hier woont niemand, dit is het surfstrand van Bonaire.

IMG_0271
Bij Jibe City hebben wij heerlijk gegeten en bleven wij nog eventjes zitten om nog wat te drinken. Wat een geweldige sfeer heeft Jibe City. Wij hadden uitzicht op de zee en en er draaide leuke muziek.

IMG_0295
Op de terugweg reden wij via een andere route, dit keer reden wij weer langs de zee maar het uitzicht was veel mooier! Oordeel zelf maar! Op de terugweg naar het hotel hebben wij een ijsje gehaald in het centrum van Kralendijk. Het was echt heel warm dus wij hadden echt veel zin in het ijs!

Deze dag ging veel te snel voorbij! In de avond zijn wij weer gaan zwemmen. Morgen gaan wij weer naar Jibe City omdat ik wat foto’s wilde maken 🙂

Morgen is al weer de laatste dag in Bonaire. Bonaire vind ik een geweldig eiland! Ik vind het eiland wel te klein om weer vanuit Nederland te bezoeken maar als ik ooit weer in de buurt ben wil ik zeker Bonaire weer bezoeken!

Geef een reactie

