Caribbean Club Bonaire

IMG_0313.jpg
Ik heb nog nooit gehad dat ik moest huilen toen ik bij een hotel aan kwam. Bij Caribbean Club Bonaire had ik dit wel, voor het eerst. Ik heb veel foto’s gemaakt van het hotel zodat jullie kunnen zien waarom ik tranen in mijn ogen had. Voordat ik alle foto’s laat zien wil ik eerst de receptie van Caribbean Club Bonaire bedankten voor alle service die ze aan ons verleend hebben, de receptie staat echt voor je klaar! Op naar de foto’s.

IMG_0305.jpgDeze vrolijke bordjes wijzen de weg naar de kamers, bij de receptie krijg je tevens een plattegrond van het kleine resort. Wij hadden een hotel geboekt maar eigenlijk zijn het kleine appartementjes in verschillende huisjes die staan in een grote tuin.

IMG_0310.jpg
Iedere kamer heeft een klein hokje, dit hokje is een droogrek voor duikspullen super handig voor mensen die duiken. Naast het schuurtje waar de hokjes in zitten is een grote spoelbak waar je het zoute water van je spullen kunt spoelen.
Rechts naast het schuurtje zie je de kamer waar ik het weekend verbleef. Ik hou van een resort met veel planten en zoals je op de foto ziet is dit resort mooi ingericht!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Zoals je kunt zien hadden wij een ruime kamer. De kamer is groot genoeg om met je kinderen te verblijven omdat er veel speelruimte is, wij hadden maar een tweepersoons huisje en voor twee personen was er meer dan genoeg plaats zoals je kunt zien. De enige nadeel was dat er veel muggen binnen waren en dat de badkamer erg donker en geel was, als een vrouw zich wilt opmaken moet het wel in de badkamer omdat er geen andere spiegels zijn.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het resort kent drie zwembaden. Bij de bar is één zwembad, dit zwembad is een ondiep zwembad maar wel te diep voor kleine kinderen. Aan het einde van het resort zijn twee zwembaden, één zwembad is voor kleine kinderen en het andere zwembad is wat dieper.
Ik vind twee nadelen aan de zwembaden, er is weinig schaduw (in het kinderbad is helemaal geen schaduw) en de zwembaden zijn erg ondiep, je kan geen lekkere duik nemen. Het grote voordeel vind ik dat er meerdere zwembaden zijn. Ik vind het leuk om af te wisselen en er is altijd één zwembad rustiger dan de andere. Het zwembad niet bij het resort was erg rustig en er waren genoeg ligbedden die lagen in de schaduw.
Het voordeel van dit resort vind ik dat je in de avond gewoon mocht zwemmen maar dat de hotelgasten wel respect hadden voor elkaars rust!

IMG_0308.jpgHet geweldige van dit hotel vind ik dat de tuin zo leuk persoonlijk ingericht is! Het zou net zo goed mijn eigen tuin kunnen zijn! Ik heb echt een zwak voor zulke details!

IMG_0340.jpg
Ik vind het restaurant/bar ook leuk ingericht. Het hele hotel heeft een terugkerend thema, dit zie je goed aan de touwen die overal terug keren, zo ook in het restaurant.

IMG_0302.jpg
Ik hou van de versierinkjes die overal staan.

Ik moest echt huilen om geluk, het is een prachtig hotel, als bonaire een groter eiland was zou ik zeker terug gaan.

 

Een gedachte over “Caribbean Club Bonaire

Geef een reactie

