Jibe City hang out bar

IMG_0286.jpgIk ben enorm enthousiast over Jibe City! Ik heb de sfeer van Jibe City proberen vast te leggen op foto’s. Ik zit nu weer in Curaçao en ik mis Jibe City echt enorm erg, het eten is daar zo lekker en ik voelde mij daar echt thuis. Ik ben geen surfer en dat maakt ook helemaal niks uit. Het maakt niet uit wie je bent of wat je doet, als je maar respect hebt voor elkaar, dat is het gevoel wat ik bij Jibe City Hangout bar!

IMG_0274Bij de ingang van Jibe City is een parkeerplaats waar plek is voor wat auto’s en scooters. Ik vind de oude blauw gele bus echt leuk, zoals ik al eerder zei hou ik van kleine details en deze auto fleurt de parkeerplaats echt op.

Dit zijn de twee ingangen van de hang out bar.  Links is de ingang vanuit het strand en rechts is de ingang vanuit de parkeerplaats.

Links zie je de pad naar het surfstrand, rechts zie je het gedeelte van het strand waar je kan zonnen en waar je kan zwemmen, je moet wel uitkijken voor de windsurfers!

IMG_0278.jpg
De hang out bar is erg kleurrijk! Er is een bar waar je aan kan zitten en er zijn tafels waar aan je kan eten.

IMG_0275Bij Jibe City raak je lang niet uitgekeken, er hangt veel versiering in de hang out bar en als je richting het strand kijkt heb je uitzicht over de windsurfers!
IMG_0280
IMG_0281.jpg
Het eten bij de Jibe City hang out is echt heerlijk! Ik mis het eten echt zo erg!
Als je in Bonaire bent raad ik je echt aan om een kijkje te nemen bij Jibe City!

Een gedachte over “Jibe City hang out bar

Geef een reactie

