Hoe overleef je Flamingo Airport?

IMG_0355Wachten op een vliegveld vind ik eigenijk noot erg. Het vliegveld geeft mij een ultieme vakantie gevoel, het is naar mijn idee een speciale begin en een speciale afsluiting van mijn vakantie. Ik vond het ook niet erg dat ik bij Insel verraging was, nou ja, toen ik de binnenkant van flamingo airport voor meer dan drie uur heb gezien veranderde mijn mening. Jeetje wat heb ik mijzelf verveeld.

IMG_0358
Normaal gesproken vind ik het vliegveld wel leuk, ik vind het leuk om nog wat spullen tax-free te kopen (let wel op of het echt goedkoper is!) Maar de weinige winkels die er waren waren na 10 minuten al gesloten…
Naast het winkelen vind ik het echt heel leuk om mensen te kijken, dit kan ook niet echt op Flamingo Airport, in ieder geval kan het echt niet als je de laatste vlucht hebt. Wat was het vliegveld uitgestorven, er waren op een gegeven moment niet eens meer medewerkers van het vliegveld die langs liepen.

IMG_0357Omdat wij om negen uur zouden vliegen en wij drie uur van te voren moesten inchecken moesten wij rond etenstijd naar het vliegveld. Wij besloten om wat op het vliegveld te eten maar dit was een slecht idee. Het enige wat verkocht werd was een tosti, wij hadden trouwens de laatste gekocht. Er kwamen best veel mensen na ons die ook teleurgesteld waren dat er geen eten te koop was.

IMG_0356
Wat je wel moet doen?

– Niet naar de tijd kijken
– Neem zelf wat te eten mee
– Neem een goed boek mee
– Neem een laptop mee, er is (slechte) wifi verbinding
– Neem Spelletjes mee
– Neem een spelcomputer mee
– Neem anti-mug spul mee, er waren best veel muggen op het vliegveld

En wat je nog meer kan doen, gewoon de tijd uitzitten!

Geef een reactie

