Nog 14 dagen

IMG_0464Toen ik vandaag wakker werd in mij in mijn heerlijke bedje een paar keer omdraaide keek ik per ongeluk op mijn kalender. Van mijn vriend heb ik vlak voordat ik weg ging een prachtige kalender gekregen met foto’s van Nederland. Op mijn kalender had ik de dagen afgeteld. Sinds ik verhuist ben wil ik niet meer weg uit Curaçao en vanochtend werd ik er mee geconfronteerd dat ik over 14 dagen in het vliegtuig terug naar Nederland zit.

Nog maar veertien dagen en nog zoveel te doen! Ik ben enorm druk bezig met mijn stage en ben daarnaast druk bezig met allerlei schoolopdrachten. Ik besef mij nu pas dat ik nog maar twee weekenden in Curaçao zal zijn waarvan ik één weekend moet werken! Er is nog zo veel wat ik wil doen waar ik waarschijnlijk niet meer aan toe kom. Ik heb zelfs nog geen enkele keer de Christoffelberg beklommen (al vind ik dat ook weer niet heel erg).

IMG_0536.jpgEr zijn in de veertien dagen nog genoeg leuke dingen te doen en om mooie dingen te ervaren.Ik word nog veertien dagen om half zes wakker van vogels die enorm vrolijk fluiten en hier kan ik enorm van genieten. Ik kan iedere ochtend wakker worden en mijn kamer uit lopen en het eerste wat ik dan zie is de prachtige zee. Íedere avond van ik in slaap met de geluiden van de zee, de golven die neerslaan op de kust kan ik goed horen in mijn kamer en niks is rustgevender om in slaap te vallen.
Ik kan nog lekker snorkelen en ik kan mij ook gewoon niet druk maken dat het in de zomer regent. Het maakt mij niet eens uit als het straks in Nederland wel regent! (Oh het lijkt mij zo heerlijk om weer in de regen te lopen.)

Aankomende vrijdag moet ik nog één keer naar school om mijn boeken in te leveren. De week erna heb ik nog vier dagen stage en dan ga ik al weer bijna naar huis. Deze week is het sharkweek op Curaçao maar daar vertel ik morgen meer over. Er is nog genoeg om van te genieten en dat ga ik ook zeker doen!

Een gedachte over “Nog 14 dagen

Geef een reactie

