Dog and Duck, Londen

IMG_0125.jpgWanneer bij een eetgelegenheid heel veel locals staan, dan moet het eten en/of drinken wel goed zijn, dacht ik toen Jericho en ik een eetgelegenheid zochten en wij langs Dog and Duck liepen. Dog and Duck is een Engelse pub gelegen in Londen. Om precies te weten waar de pub zich bevind hoef je alleen maar op de foto te kijken.

img_0121
Dog and Duck bestaat uit een kroeg gedeelte met daarboven een eetgedeelte. Wanneer je een smalle trap oploopt kom je in een halletje terecht met een mannen wc. De dames wc is beneden (en is al ruim twee maanden defect). Om naar de wc te gaan wordt je gestuurd naar de concurrent waar het geen probleem is om alleen naar de wc te gaan.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het eetgedeelte bestaat uit een paar tafels en ziet er enorm gezellig en knus uit. Er zijn weinig tafels en ik vermoed dat het erg snel druk kan worden. Omdat de keuken later kapot was gegaan zijn meerdere mensen teleurgesteld weg gegaan. Ik vermoed dat het anders enorm druk was geweest.

Tijdens het eten was er genoeg om naar te kijken, hier heb ik altijd een zwak voor. Het plafond had een bijzonder patroon en er hingen leuke schilderijen. Omdat er veel ramen kan je ook naar buiten kijken.

img_0118

Het eten wat ik had besteld was een grote fish and chips. Wij hadden een “Nederlandse” grootte portie verwacht en niet de mega hoeveelheid vis met een klein beetje patat wat we nu kregen. Met moeite heb ik al het eten op gekregen. Gelukkig was het eten zo enorm lekker, toch kreeg ik het met moeite op. Naast het grote bord met eten stond een typisch Engels bier. Bier zonder schuim en lauw. Ik vond het heerlijk!

img_0120De Dog and Duck is een leuke pub waar je heerlijke Fish and Chips kan eten. Let wel op je portemonnee, er zijn goedkopere plekken om te eten maar als je het geld hebt is het eten bij The Dog and Duck een enorm leuke ervaring.

 

Geef een reactie

