Aan de kant van de weg (foto’s)

IMG_0029Koude kokonsnoot water, dat is voor mij echt het drankje dat ik het liefste drink! Lekker tijdens een warme dag een glas vol met koud kokosnoot water. Helaas verkopen ze bij mij in de buurt geen kokosnootwater zonder suiker. En om steeds kokosnoten te kopen alleen voor het sap gaat mij ook een beetje te ver. (er zit net als in Nederland haast geen sap in..)
Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die mij mee nam om ergens te gaan zitten. Wij bestelde samen een heerlijke kokosnoot met kokoswater en wij hebben een paar foto’s gemaakt.

IMG_0026Ik vind het “gebouwtje” er erg leuk uit zien. Het is een grote container die helemaal mooi geverfd is!

IMG_0020Of je kijkt naar het gebouw, of het uitzicht is op de weg.

IMG_0031.JPGHet kokoswater is op, de ideale kans om het lekkere zachte vruchtvlees te eten! Een lieve man die daar werkt, heeft voor ons de kokosnoot in stukken gesneden zodat wij het vruchtvlees konden opeten.

IMG_0030.jpg

Geef een reactie

