20160712_212505Helaas heb ik al ruim een maand niks meer van mij laten horen. Ik ben al weer weken terug uit Curaçao en ik wist niet zo goed wat ik verder wilde met mijn blog. In eerste instantie was de bedoeling dat ik vanaf dag één in Nederland weer door zou schrijven maar het kwam er maar niet van. Ik had het druk, ik was bezig en ik vergat mijn blog helemaal. Er waren momenten dat ik het bloggen enorm miste en deze momenten kwamen steeds vaker voor. Ik weet nog niet helemaal waar ik met mijn blog naar toe wil gaan. Vanaf dag één van mijn blog wist ik dat dit moment zou komen, de naam Tessa over de Wereld heb ik bewust gekozen, ik hou  van reizen maar ik hou ook van de natuur en van foto’s maken. De naam van mijn blog kan ook wel op de natuur slaan. Waar ik met mijn blog nu naar toe wil werken,
Dat weet ik nog niet. Ik ga gewoon verder met bloggen en ik vermoed dat mijn blog zal gaan over van alles en nog wat, gewoon de dingen die ik leuk vind, met nadruk op de natuur en reizen. Ik ben van plan om nog veel te reizen en reviews van restaurants, pretparken en andere uitjes lijken mij ook leuk om te schrijven.

20160624_191228.jpgOp welke dagen blog berichten online komen dat is zelfs voor mij nog een vraag.
Eén keer per week bloggen vind ik veel te weinig en iedere dag bloggen word mij veel te veel. Ik wil minimaal één keer per week een bericht online gooien, de vaste dag gaat een maandag worden. Hiernaast wil ik proberen meer berichten online te zetten maar wanneer dit gaat gebeuren weet ik niet. Als ik regelmaat in mijn leven krijg en weer een baan heb en geld kan verdienen dan kan ik ook beslissen hoe ik mijn blog wil zien.

Groetjes en dikke knuffels,

Tessa XXX

 

Geef een reactie

